Επικοινωνία

Για τυχόν ερώτημα ή απορία σχετικό με τη χρήση, λειτουργίες και τα πλεόνεκτηματα τόσο της Coral Pass κάρτας σας όσο και της εφαρμογής Coral Pass App μπορείτε να απευθυνθείτε στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών κάρτας καυσίμου Coral Pass.

Παράλληλα, η ομάδα του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών:

  • χειρίζεται τα αιτήματα για νέες κάρτες και pin
  • σας ενημερώνει για κάθε καινούρια ενέργεια που σχετίζεται με την κάρτα καυσίμων
  • καταγράφει σχόλια και παρατηρήσεις σας, με στόχο τη συνεχή βελτίωση και εξέλιξη των υπηρεσιών μας
  • μεταφέρει στο τμήμα πωλήσεων το ενδιαφέρον σας για μελλοντική συνεργασία

Οι εκπρόσωποι του τηλεφωνικού κέντρου της Coral παραμένουν πάντα πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουν:

Τηλέφωνα
Coral Α.Ε. : +30 2109476519 - 520
Coral Energy Products Cyprus Ltd. : +35 770001000
Fax
Coral Α.Ε. : +30 2109476601
Coral Energy Products Cyprus Ltd. : +35 722818244
Email : supportcy@ceg.gr
  • Άμεση πληροφόρηση
  • Αποτελεσματική διαχείριση
  • Σύνδεση με ασφάλεια
  • Εύκολη χρήση
  • Μοντέρνος σχεδιασμός
  • Πλοήγηση στο δίκτυο πρατηρίων

Κατεβάστε την εφαρμογή στο κινητό σας

και θα έχετε στα χέρια σας όλες τις πληροφορίες
για τις συναλλαγές σας μέσω της Coral Pass.

Η εφαρμογή Coral Pass App προσφέρει:

  • άμεση πληροφόρηση ανά κάρτα ή σύνολο καρτών
  • αποτελεσματική διαχείριση με ανάλυση συναλλαγών επιλεγμένης χρονικής περιόδου
  • παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο σε 24/7 βάση όλων των συναλλαγών
  • σύνδεση με ασφάλεια όπου και αν βρίσκεστε από το κινητό ή το tablet σας
  • εύκολη χρήση και μοντέρνο σχεδιασμό
  • αναλυτικά στοιχεία του δικτύου πρατηρίων ανά την Κύπρο
  • αναζήτηση των πρατηρίων που βρίσκονται κοντά στη διαδρομή που θα ορίσετε
  • δυνατότητα πλοήγησης στο πρατήριο Shell της επιλογής σας
  • πληροφόρηση προϊόντων/υπηρεσιών ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε χρήστη
  • ενημέρωση προωθητικών ενεργείων και νέων πρατηρίων με λήψη ειδοποιήσεων